Комплект для видалення EGR і теплообмінника BMW N47 з 2006 по 2012 рік випуску
3 000 ₴
- Готово до відправки
- Код: KLEGRN47
Комплект для видалення системи EGR N47 двигуна і теплообмінника з 2006 по 2012 рік випуску
Система EGR відповідає за рециркуляцію вихлопного газу, це дозволяє в кілька разів знизити викид шкідливих речовин в атмосферу. Так як система забезпечує надходження частини вихлопних газів назад у впускний колектор. Багато хто помилково думають, що EGR на бмв е83 покращує роботу двигуна, але це не так, він тільки знижує кількість викиду шкідливих оксидів азоту.
З якою метою відключають EGR?
В основному з-за забруднення клапанів двигуна, колектора, для поліпшення динаміки та зниження витрат. Продукти горіння, які клапан заново повертає в колектор, потрапляють туди з різноманітними домішками. Отримана суміш вступає в контакт з картерними газами і в результаті утворюється смола, нашаровується на клапані EGR на бмв х3 і клапанах мотора. Через налипання смоли також зменшується діаметр пропускного перерізу у впускному колекторі, що позначається на падіння потужності двигуна. Крім цього сама система нерідко починає давати збій і переключає двигун на роботу в аварійному режимі (збільшується кількість спалюваного палива, а потужність навпаки падає).
Видалення EGR бмв дизель дасть наступні ефекти:
- у двигун перестануть надходити вихлопні гази, а значить зменшитися забруднення мотора;
- авто стане більш чутливим.
Ми власними силами розробили спеціальний ремкомплект для видалення EGR n47.
У нього входять:
- спеціальна заглушка, встановлена на випускний колектор;
- фіксуючий кронштейн (призначений для заглушки отвору в ГБЦ);
- кілька заглушок теплообмінника на канали циркуляції ОР;
- заглушка осі вихрових заслінок.
Як видалити систему EGR n47 двигуна?
Система на двигуні n47 влаштована досить просто (наприклад, на n57 трохи складніше). Вихлопи з випускного колектора крізь клапан EGR n47, який встановлений на теплообміннику, проходячи через нього, надходять у впуск. Видаливши теплообмінник, потрібно заглушити наступні отвори в колекторі на випуск – 2 в ГБЦ (потрібні для циркуляції теплоносія додатковий канал), 1 отвори в ГБЦ (канал вихлопу). В комплекті є кілька заглушок, якими і перекриваємо входи. У заглушок є ущільнення з силікону для закриття антифризних отворів і ГБЦ. А щоб встановлені заглушки просто не видавило - потрібно встановити кронштейн, який одночасно з цим перекриває канал вихлопних газів. По закінченню маніпуляцій ви зможете знизити витрату палива і збільшити потужність двигуна.
Двигун - N47 Автомобілі з 2006 по 2012 рік випуску.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Klifex |
Країна виробник | Китай |
Матеріал | Силікон |
Стан | Новий |
- Ціна: 3 000 ₴