Кошик
2800 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Умови повернення та обміну товару

Повернення товару:

1. Повернення та обмін товару належної якості
Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, а після отримання - протягом 7 днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, repairkit.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, проте в межах зазначеного терміну ми вправі провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Згідно закону України експертиза може зайняти від 30 до 60 днів.

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його покупцем. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу repairkit.com.ua Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості. Увага! У разі відмови від товару, у разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії по товару неналежної якості Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. При отриманні товару, Ви ставите свій підпис в товарному чеку, та/або квитанції про доставку, в графі: «прийняв Замовлення, комплектність повна, послуги по доставці зроблені, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлений». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності і товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам був переданий товар неналежної якості, та воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред'явлені Вами у письмовій формі шляхом заповнення заяви

3. Порядок повернення товару Для повернення товару, а також у випадку пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати наступні необхідні умови повернення товару:

  • зателефонувати на номер вказаний на сайті і заповнити заяву на повернення товару (в усній формі або на сайті)

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, зазначених у технічній документації (технічний паспорт або документ, що замінює його). Товар не повинен мати механічних дефектів У разі повернення товару неналежної якості, крім документів, перерахованих вище, необхідно надати:

  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифікату відповідності на надання послуг надаються виконавцем;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передання товару покупцеві або з причин, які виникли до цього моменту. У відношенні товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передання товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку в строк не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар був проведений за межами України перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки, може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, які виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити письмове звернення у відділ продажів repairkit.com.ua. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша заявка буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

Адреси відправки узгоджених повернень для іногородніх клієнтів

Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Київ), товар повинен відправлятися на вказаний нижче склад компанії - перевізника:
Нова Пошта
Київ, Відділення №240 (вул. Преображенська 8б)
Одержувач: Назаренко Валерій Іванович
 
+38 063 32 777 32

 

Гарантія на товар:

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на запасні частини і витратні матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється його цілісність та працездатність в момент отримання. На електричні Товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва чи зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню з-за його дефекту, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:

  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифікату відповідності на надання послуг надаються виконавцем;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійної установки запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • нормальний і природний для певного строку експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталей внаслідок ДТП, неграммотной її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива моторного масла не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачуваних деталей;
  • пошкодження (в особливості деталей підвіски та рульового керування), що виникли із-за неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифіката на проведення даного виду робіт;

5. Повернення з інших причин можливий при повній справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінено протягом 14 днів за наступним причин:

  • помилка менеджера при підборі товару;
  • різночитання технічної документації;
  • помилка складу при відборі Вашого товару;
  • шлюб виробника.

6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

7. Вимоги до повернутого товару:

  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
  • упаковка не повинна містити які-небудь написи та/або пошкодженої.

8. Гарантійний термін на необумовлені в п. 1 товари становить мінімум 30 календарних днів або більше, в залежності від типу товару.

9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком браку):
якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner