Комплект для видалення EGR, теплообмінника і вихрових заслінок BMW N57, N57S з 2008 по 2012 рік випуску
3 500 ₴
- Готово до відправки
- Код: KLEGRN57
Комплект для видалення системи EGR n57, n57s з 2008 по 2012 рік випуску , теплообмінника і вихрових заслінок на BMW
Принцип роботи рециркуляційної системи БМВ з моторами n57 полягає в наступному: відпрацьовані гази з випускної частини колектора, проходячи через теплообмінник і клапан EGR, потрапляють у впускну частину. Така система дозволяє знизити рівень оксидів азоту, що утворюються в результаті згоряння палива. Все це можливо за рахунок зворотного надходження у впуск вихлопних газів. Але це повернення має один істотний недолік: присутність відпрацьованих газів в паливоповітряній суміші помітно занижує відсоток вмісту кисню в робочому складі, що істотно позначається на потужності силового агрегату (двигуна). До того ж, вихлопні гази викликають додатковий знос всіх деталей поршневої групи із-за присутності в них сажі та твердих смол, а також, зменшують функціональність моторного масла, тобто швидше його окислюють.
Далі розглянемо докладніше видалення системи і наслідки на прикладі EGR х6 з дизельним двигуном (на інших моделях БМВ з двигунами n57 аналогічно).
Компанія BMW встановила на двигуни впускний колектор з вихровими заслінками. По мірі того, як на автомобілі збільшується кілометраж пробігу, з вихровими заслінками починаються проблеми. З часом вони зношуються і вимагають ремонтного втручання. Спеціальний ремкомплект, розроблений нашою компанією, призначений для видалення системи EGR n57, теплообмінника і вихрових заслінок. Ліквідація EGR на бмв х6 призведе до збільшення потужності авто і, безсумнівно, до економії палива.
Список деталей, що входять в ремкомплект:
- заглушка випускної частини колектора (1 штука);
- заглушка впускної частини колектора (1 штука);
- кронштейн - фіксатор (1 штука). Він також служить заглушкою на отвір, що утворився в голівці блоку циліндрів;
- заглушки на канали циркуляції охолоджуючої рідини теплообмінника (2 штуки);
- заглушка на вісь вихрових заслінок (1 штука);
- перехідник, що з'єднує шланги теплообмінника (1 штука).
Інструкція з видалення EGR, теплообмінника і вихрових заслінок на н57:
Процедура видалення EGR n57 трохи складніше, ніж видалення EGR та вихрових заслінок BMW n47.
В EGR n57 входять кілька складових. З випуску у впуск вихлопні гази проходять через клапан EGR бмв х6 дизель, проходячи також і через теплообмінник. Після того, як система видалена з'являються у відкритому стані наступні невеликі отвори:
- у впускній частині колектора від клапана
- у випускній частині колектора
- в головці блоку циліндрів (для подачі антифризу в теплообмінник)
- у блоці, призначеному для зливу антифризу з теплообмінника
- в головці блоку циліндрів, за яким вихлопи потрапляють до охолоджувача на впуску.
- 2 шланга від охолоджувача на впуску.
Заново утворені пустоти закриваємо відповідними заглушками з ремкомплекту.
Як прибрати вихрові заслінки:
Насамперед необхідно зняти впускний колектор. Так як заслінки стоять на одній осі, знадобитися дістати вісь. Тому привід заслінок необхідно зняти. Важіль, що обертає вісь заслінок знімаємо. Місця з'єднання осі з заслінками обробляємо гасом, після чого можна з меншими зусиллями витягнути саму вісь. Дістаємо з впуску рамки, де знаходяться заслінки. Витягаємо самі заслінки. Повністю очищаємо рамки і колектор на впуск. Потім порожні рамки встановлюються назад. Глушимо залишилися після зняття осі отвір за допомогою спеціальної заглушки. Фіксуємо заглушку приводом заслінок.
Після того, як всі заглушки встановлено, збираємо в зворотному порядку. Не забудьте зробити прошивку.
На цьому процес видалення успішно завершено.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Klifex |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
- Ціна: 3 500 ₴