Кошик
3297 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок
впередназад
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 3
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 4
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 5
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 6
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 7
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.), фото 8

Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.)

1 200 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 658515673013
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.)
Заглушки вихрових заслінок БМВ (32мм 6шт.)Готово до відправки
1 200 ₴
+380 (97) 327-77-32
  • +380 (63) 327-77-32
  • +380 (50) 327-77-32
  • +380 (73) 327-77-32
+380 (97) 327-77-32
  • +380 (63) 327-77-32
  • +380 (50) 327-77-32
  • +380 (73) 327-77-32
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Двигуни, на які підходять заглушки: M57, M57D30, M57N, M57TU, M57TUD30, M57TU2D30.

M57 / M57D25 (починаючи з 2000) 122 kW (164 HP), 350 Nm

  • E39 525d (2000-2003) тільки для авто з акпп

M57N / M57TU / M57TUD25 (починаючи з 2004) 177 HP (130 kW; 175 HP), 400 Nm

  • E60 / E61 525d

M57 / M57D30 (починаючи з 1998) 184 HP (135 kW; 181 HP), 390 Nm

  • E39 530d тільки для авто з акпп

  • E46 330d / 330xd тільки для авто з акпп

M57 / M57D30 (починаючи з 1998) 184 HP (135 kW; 181 HP), 410 Nm

  • E38 730d тільки для авто з акпп

  • E53 X5 3.0 d

M57 / M57D30 (починаючи з 1998) 193 HP (142 kW; 190 HP), 410 Nm

  • E38 730d

  • E39 530d

M57N / M57TU / M57TUD30 (починаючи з 2002) 204 HP (150 kW; 201 HP), 410 Nm

  • E46 330d / 330Cd / 330xd

  • E83 X3 3.0 d

M57N / M57TU / M57TUD30 (починаючи з 2002) 218 HP (160 kW; 215 HP), 500 Nm

  • E53 X5 3.0 d

  • E60 / E61 530d / 530xd

  • E65 730d

M57N / M57TU / M57TUD30 (починаючи з 2002) 272 HP (200 kW; 268 HP), 560 Nm

  • E60 / E61 535d

M57N / M57TU / M57TUD30 (починаючи з 2002) 231 HP (170 kW; 228 HP), 500 Nm

  • E90 / E90LCI / E91 / E91LCI / E92 / E93 335d

M57N / M57TU / M57TUD30 (починаючи з 2002) 286 HP (210 kW; 282 HP), 580 Nm

  • E90 / E90LCI / E91 / E91LCI / E92 / E93 335d

M57TU2D30 (починаючи з 2007) 197 HP (145 kW; 194 HP), 400 Nm

  • E90 / E91 / E92 325d

  • E60 / E61 525d / 525xd

M57TU2D30 (починаючи з 2007) 231 HP (170 kW; 228 HP), 500 Nm

  • E65 730d

  • E90 / E91 325d

  • E90 / E91 330d / 330xd

M57TU2D30 (починаючи з 2007) 235 HP (173 kW; 232 HP), 500 Nm

  • E60 / E61 / E70 / E71

M57TU2D30 (починаючи з 2007) 286 HP (210 kW; 282 HP), 580 Nm

  • E60 / E61 535d

  • X5 E70 sd 3.0

  • E71 X6 xDrive35d

  • E83 X3 sd 3.0

  • E90 / E91 335d

Існує 2 розміри:

  • 22 мм - для автомобілів випущених до 2004;

  • 32 мм - для автомобілів випущених починаючи з 2004;

  • Вам необхідно виміряти отвір в колекторі для двигунів, виготовлених в 2004 році. У 2004 році були використані два варіанти вихрових заслінок.

Поломка EGR на БМВ М57

Баварський автоконцерн виробляє багато хороших двигунів, які можуть дати фору навіть японцям і американцям. Але майже у кожного з них є слабкі місця, які часто нагадують про себе.

Так, турбований мотор М57 розроблений ще в кінці минулого століття, але його версії використовуються досі. Двигун потужний, надійний і економічний. Але повністю розкрити свої крила БМВ М57 заважає EGR. Це система, що забезпечує рециркуляцію відпрацьованих газів назад в циліндри. Звичайно, це знижує викид окису азоту і збільшує екологічну безпеку автомобілів. Але в нашій країні вплив машин на навколишнє середовище регламентується не так сильно, як у Німеччині.

А ось на роботу двигуна система EGR впливає вкрай негативно. Через зворотної циркуляції вихлопних газів відбувається зниження потужності двигуна і швидкості розгону автомобіля, підвищується споживання палива і прискорюється знос циліндрів. Тому багато водіїв вважають за краще закрити вихрові заслінки M57.

А несправність системи EGR і зовсім може призвести до серйозних поломок. Порушення роботи клапана зворотної циркуляції призводить до неконтрольованого надходження відпрацьованих газів в циліндри. З-за цього двигун «захлинається» у власному вихлопі. До того ж, зношені елементи заслінок можуть відвалюватися і потрапляти під циліндри, завдаючи серйозні механічні пошкодження.

Як визначити і усунути несправність EGR?

Найчастіше в системі зворотної циркуляції вихлопних газів ламається вісь заслінок. При цьому з'являється різке падіння тяги двигуна, різні сторонні звуки і наявність підтікань масла з клапана.

Якщо є такі несправності, потрібно терміново зняти вихрові заслінки і встановити заглушки EGR М57. Саме для таких випадків ми виробляємо і продаємо комплекти для відключення системи рециркуляції.

Вибирати заглушки для двигуна треба уважно, адже БМВ змінювали діаметр отвору колектора:

  • на машинах, виготовлених до 2004 року, він становить 22 міліметри;
  • в цьому році випускалися автомобілі як з попередньою версією, так і з розширеною до 32 мм;
  • після 2004 отвори колектора тільки збільшені.

У нас ви можете купити заглушки вихрових заслінок для М57 будь-якого розміру. Після їх установки продуктивність двигуна збільшується, а витрата палива знижується на один-два літри. Крім того, підвищується експлуатаційний ресурс мотора, що суттєво віддаляє капітальний ремонт.

Для установки заглушок необхідно демонтувати впускний колектор. При цьому знімається патрубок дроселя, відключаються всі чотири фішки на цьому приладі. Колектор знімається з голівки блоку циліндрів після зняття масляного щупа і двох вакуумних трубок. Після цього видаляються заслінки, а замість них встановлюються заглушки. Здійснюється монтаж колектора на місце.

Замовляйте комплект заслінок прямо зараз, щоб продовжити життя двигуна свого авто і повністю розкрити його потенціал!

Ремонт

Процедура абсолютно нескладна, для того, щоб прибрати заслінки, і встановити заглушки в першу чергу потрібно зняти впускний колектор. Для цього знімаємо патрубок з дросельної заслінки і трубку з EGR, потім відключаємо дві фішки з боків колектора і дві спереду. Далі треба відкрутити масляний щуп від впускного колектора, від'єднати дві вакуумні трубки і вже відкрутити колектор від ГБЦ. Тепер буде добре видно, що через ущільнювальні кільця вісі заслінок підтікає масло. Прибираємо зайві деталі з колектора, вони більше не потрібні і ставимо замість них заглушки. Потім ставимо колектор на місце. В роботі двигуна принципово нічого не зміниться, зате зникне ризик капітального ремонту самого двигуна, що в рази дорожче.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKlifex
Країна виробникКитай
СтанНовий
Код запчастини658515673013
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 200 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner