Кошик
2961 відгук
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок
впередназад
Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN, фото 2Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN, фото 3Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN, фото 4Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN, фото 5Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN, фото 6

Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN

2 500 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: KL06H109021J
Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN
Лопатки фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GENГотово до відправки
2 500 ₴
+380 (97) 327-77-32
  • +380 (63) 327-77-32
  • +380 (50) 327-77-32
  • +380 (73) 327-77-32
+380 (97) 327-77-32
  • +380 (63) 327-77-32
  • +380 (50) 327-77-32
  • +380 (73) 327-77-32
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Ремонтний набір із 5 лопаток для фазорегулятора VAG 1.8 та 2.0 TSI TFSI 2GEN Passat B6 В7 В8 Шкода Ауді

Ремкомплект сумісний з впускними розподільними валами: 06J109088, 06H109088C, 06H109021J, 06H 109 021J, 06H 109 021 J, 06H109021, 06J0900 21K, 06H 109 021K, 06H 109 021 K, 06H109021E, 06H109022BA для автомобілів Audi, Skoda, VW з двигунами BZB , CDAA , CDAB , CDNB , CDNC , CDHB , CDND , CCZA , CCTA , CNSB , CAEA , CAEB , CAED , CFKA , CPMA , CPMB , CAB , CESA , CBFA , CBFA , CGYA , CH CJXE, CJXH, CGYA

Якщо двигун дизелить, тарахкотит, до 1500об/хв вискакує помилка (дуже рідко) по розподільчому валу, поганий розгін, то потрібна заміна пластин фазорегулятора. Зазвичай після 180 тис. км і більше.
Пластини виготовлені за аналогією з оригіналом із підшипникової сталі ШХ 18 та поверхневе загартування. Твердість +- 50HRC (оригінал 46 - 48HRC)

Заміну радимо виробляти у такій послідовності:

  1. Демонтаж електромагнітного клапана та механічного клапана (ліве різьблення)
  2. Демонтаж пластикової кришки (можливий варіант без попереднього зняття подушки двигуна).
  3. Закриття щілин ведучих у піддон чистими ганчірками дуже важливо це зробити зараз не пізніше тому доведеться знімати піддон і діставати все, що туди впаде щоб не було найменших отворів!
  4. Демонтаж опори валів
  5. Викручування 5-ти болтів фазорегулятора, які кріплять передню та задню кришку (обережно, щоб не вискочила пружина клапана з упором)
  6. Заміна пластин (є дрібні пластинчасті пружини під пластинами), щоб їх не втратити - можна встановити магніт під кожну пластину, що демонтується - можна витягувати пінцетом, або подібним інструментом

Складання проводити у зворотному напрямку, але звернути на таку увагу:

  1. Змістити задню кришку щодо мітки зірочки проти руху обертання на 1 - 3 мм залежно від зносу, для компенсації зносу фіксуючого клапана та його гнізда, а відповідно зазору в градусах, на який повертається зірочка у стартовому положенні (зменшення даного зазору запобігає подальшому розбиванню даного вузла, оскільки ми зазор приведемо в стан нового). Даний зазор, або кут на зірочці, що обертається відносно валу в стартовому положенні залишити мінімальний 0.5-2мм по верху зірочки.
  2. Передню кришку переставити на один крок (болт) ліворуч або праворуч, щоб опорний елемент фіксуючого клапана працював по новій поверхні. Відцентрувати обидві кришки по зірочці.
  3. Перед встановленням опори переконайтеся, що на торцях валів відсутні гострі краї, які можуть пошкодити робочі поверхні в опорі (при необхідності зняти надфілем)
  4. Якщо в опорі відірвана сітка – знайти її залишки, можна в каналах голівки та видалити . Також видалити залишки сітки на корпусі сітки. Якщо сітка ціла - її вирізати канцелярським ножем, а корпус залишити оскільки він додатково фіксує клапан в посадковому місці. Перевірити стан робочих поверхонь, чи немає відчутних задир – особливо на втулці впускного валу.
  5. Встановлення опори проводити за допомогою однієї руки без будь-яких ударів! обертаючи - рухаючи вали ключами за блиски на них. Перед цим змастити олією. Механічний клапан затягувати менше 35НМ.
  6. Категорично заборонено обертати двигун у зворотному напрямку.

Маємо на увазі, що не завжди заміна платівок нам ліквідує шум та "дизеління".

Сумісність:

  • Audi A3/S3/Sportb./Lim./qu. 2008 - 2013
  • Audi A3 Cabriolet 2008 - 2013
  • Audi A4/Avant 2008 - 2015
  • Audi A4/S4/Avant 2013 - 2015
  • Audi A4/S4/Avant/quattro 2008 - 2015
  • Audi A5/S5 Cabriolet 2010 - 2011
  • Audi A5/S5 Coupe/Sportback 2008 - 2011
  • Audi TT Coupe/Roadster 2011 - 2014
  • Audi TT/TTS Coupe/Roadster 2007 - 2014 
  • Seat Alhambra (SEAT) 2011 - 2015
  • Seat Altea (SEAT) 2007 - 2015
  • Seat Exeo/ST (SEAT) 2009 - 2014
  • Seat Leon (SEAT) 2006 - 2013    
  • Skoda Octavia 2004 - 2013
  • Skoda Superb 2008 - 2015
  • Skoda Yeti 2010 - 2018
  • Volkswagen CC 2012 - 2017    
  • Volkswagen Golf/R32/GTI/Rabbit 2010 - 2011
  • Volkswagen Golf/Variant/4Motion 2009 - 2011
  • Volkswagen Passat/Variant/Santana 2009 - 2015
  • Volkswagen Passat CC 2009 - 2012
  • Volkswagen Sharan/syncro/4Motion 2011 - 2016

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKlifex
Країна виробникКитай
Код запчастини06H109021J
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner