Ремкомплект DISA BMW N51, N52, N52N, N52K, N53 11617522928, 11617560538 маленька лопать
1 600 ₴
- Готово до відправки
- Код: KL11617560538
У сучасних автомобільних двигунах BMW застосовується спеціальний блок DISA, який монтується на впускному колекторі. Це – вакуумний механізм, керований електромагнітним клапаном, що реагує на сигнали, що надходять від ЕБУ двигуна. І цей блок досить швидко виходить з ладу.
В основу роботи DISA покладена схема розділених трубопроводів. Спробуємо пояснити, що це означає. Отже.
Для чого потрібен блок DISA
Щоб регулювати потік повітря, що надходить у двигун, його перенаправляють трубопроводами різної довжини і ширини. Для цього використовується спеціальна заслінка у відповідності з поточним режимом роботи двигуна, що перекриває одні трубопроводи і відкриває інші. Вона разом з механізмом, що керує її положенням, і є "блоком" DISA BMW.
Сенс функціонування цього сайту полягає в моментальному перенаправлення потоку повітря через трубопроводи з різним перетином і протяжністю. Так здійснюється регулювання характеристик повітряного потоку, що направляється в мотор.
Якщо двигун працює на високих обертах, повітря направляється за широким укороченим трубопроводах, а при низьких і середніх обертах – потік прямує за довгим, вузьким трубопроводом. Так забезпечується постійна величина крутного моменту при будь-якому режимі роботи двигуна.
Проблеми з блоком «ДІСА» і варіанти рішень
В процесі експлуатації машини disa e83 (на цієї марки, і на інших з аналогічними моторами) виходить з ладу. Відбувається це поступово, причина в з'єднанні і матеріалі (пластик).
З'єднання лопаті і важеля таке, що поступово воно розбовтується, жорсткість зв'язку між деталями втрачається і виникає ситуація, коли лопать хаотично бовтається, видаючи при цьому, специфічні звуки: дзижчання і навіть тріск.
Коли це відбувається, рекомендується припинити експлуатацію автомобіля і зайнятися ремонтом. Інакше, лопать відірветься зовсім, що спричинить вже серйозні пошкодження мотора.
Але зняття діса n52 і заміна зношеного блоку новим вирішить проблему ненадовго. Пластмаса у ньому та ж і з'єднання з важелем – точно таке ж. А коштує новий блок приблизно 5000-6000грн.
Ми знайшли рішення.
З допомогою, виготовленого нами ремкомплекту, блок ДІСА нескладно відремонтувати так, щоб він довго працював бездоганно.
Наш комплект складається з:
- Лопаті з алюмінієвого сплаву – 1;
- Шестерні з алюмінієвого сплаву – 1;
- нНапрямної вісі зі сталі – 1;
- Ущільнювального сальника – 1;
- Гровера – 1.
Оригінальні номери вузла DISA:
- 11617522928
- 11617560538
Застосовність:
- 1' E81 (02/2006 — 12/2011)
- 1' E87 (03/2005 — 02/2007)
- 1' E87 LCI (01/2006 — 06/2011)
- 1' E88 (05/2007 — 10/2013)
- 1' E82 (02/2007 — 09/2013)
- 3' E90 (02/2004 — 09/2008)
- 3' E90 LCI (07/2007 — 12/2011)
- 3' E91 (03/2004 — 08/2008)
- 3' E91 LCI (03/2008 — 05/2012)
- 3' E92 (05/2005 — 02/2010)
- 3' E92 LCI (09/2009 — 06/2013)
- 3' E93 (09/2005 — 02/2010)
- 3' E93 LCI (09/2009 — 10/2013)
- 5' E60 (07/2004 — 02/2007)
- 5' E60 LCI (11/2005 — 12/2009)
- 5' E61 (07/2004 — 02/2007)
- 5' E61 LCI (11/2005 — 04/2010)
- 5' F10 (01/2009 — 06/2013)
- 5' F11 (02/2009 — 06/2013)
- 6' E63 (02/2004 — 07/2007)
- 6' E63 LCI (04/2006 — 07/2010)
- 6' E64 (03/2004 — 07/2007)
- 6' E64 LCI (04/2006 — 07/2010)
- 7' E65 (06/2004 — 07/2008)
- 7' E66 (07/2004 — 07/2008)
- 7' F01 (06/2008 — 06/2012)
- 7' F01 LCI (07/2011 — 05/2015)
- 7' F02 (09/2007 — 06/2012)
- 7' F02 LCI (06/2011 — 05/2015)
- X1 E84 (09/2008 — 08/2011)
- X3 E83 LCI (02/2006 — 08/2010)
- X3 F25 (07/2009 — 03/2012)
- X5 E70 (02/2006 — 03/2010)
- Z4 E85 (10/2004 — 08/2008)
- Z4 E86 (10/2005 — 08/2008)
- Z4 E89 (01/2008 — 08/2011)
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Klifex |
Країна виробник | Китай |
Матеріал | Пластик |
Стан | Новий |
Код запчастини | 11617560538 |
- Ціна: 1 600 ₴