Кошик
3535 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Будова автомобільного кондиціонера

Будова автомобільного кондиціонера

Важко уявити сучасний автотранспорт без такого елемента як система кондиціонування. Сьогодні машини активно використовуються не лише для коротких пересувань «будинок – робота», а й для подорожей. Причому як міжміських, так і за кордон (за наявності відповідного пакету документів). Не дивно, що комфорт пасажирів та водія є одним із пріоритетів. У цій статті ми поговоримо про таку тему, як будова автомобільного кондиціонера. Який наразі обов’язково присутній у всіх сучасних машинах. Причому, без різниці, є транспорт легковим або вантажним, все, з чого складається кондиціонер, вже буде в його конструкції.

Також ви дізнаєтеся, чи складна схема кондиціонування автомобіля і чому не варто втручатися в її роботу власноруч.

 

Загальна схема кондиціонування автомобіля

 

Схема кондиціонування автомобіля мало відрізняється від принципу роботи звичайного холодильного обладнання. Є система трубок, мастильний матеріал особливого штибу, а також холодоагент (може відрізнятися залежно від віку та виробника транспортного засобу).

В цілому, фреон постійно переміщається по системі, в якій є все, з чого складається кондиціонер, перебуваючи в двох станах: рідкому та газоподібному. У першому випадку він віддає акумульоване тепло та остигає. У другому він вбирає тепло, віддаючи холод. Саме перехід із рідкого в газоподібний стан відбувається у випарнику. Так що, відчуваючи прохолодний потік повітря, ви можете згадати, що прямо зараз у глибинах будови автомобільного кондиціонера холодоагент потихеньку перетворюється на газ.

 

З чого складається кондиціонер у сучасній машині

 

Якщо говорити про комплектацію, то все, з чого складається кондиціонер машини, є присутнім також і в будь-якому іншому холодильнику.  Так само як схема кондиціонування схожа, мало чим відрізняється і пристрій. У конструкції ви знайдете:

  • компресор;

  • конденсатор;

  • розширювальний клапан;

  • випарник;

  • ресивер-осушувач.

І все це буде з'єднане трубками різних діаметрів.

 

Чому варто довіритися фахівцям з будови автомобільного кондиціонера

 

У мережі цілком можна знайти докладні схеми кондиціонування автомобіля від різних виробників, на перший погляд, все здається дуже простим. Але те – теорія, а практика – зовсім інша справа. Будова автомобільного кондиціонера дійсно нескладна, але забезпечити їй грамотне технічне обслуговування, не дуже й просто. Система вкрай чутлива до рівня та якості мастильного матеріалу (масло, до речі, має витримувати мінусові температури, не застигаючи), наявності сторонніх речовин, кількості холодоагенту, а також термінів його експлуатації. Одним словом, щоб автомобільний кондиціонер працював як годинник, йому потрібне професійне обслуговування. І, якщо ви не є досвідченим фахівцем вузького профілю, зв'язуватись з виконанням усіх цих процедур категорично не рекомендується.

Ризики, пов'язані з людським фактором, досить великі. Будь-яка помилка може призвести до поломки одного з елементів, з яких складається кондиціонер автомобіля. Співробітники станції технічного обслуговування в такій ситуації не ризикують, оскільки часто використовують спеціальне обладнання. Сучасна заправна станція, як правило, пристрій автоматичний. Це означає, що діагностика, слив, чищення, заправка – все контролюється комп'ютерним блоком.

Завдяки цьому, вам не доведеться заглиблюватися особливо у будову автомобільного кондиціонера, щоб це обладнання працювало справно. Та й часу, процедури, які виконують фахівці, займають зовсім небагато.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner