Кошик
3535 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Як підключити та налаштувати зовнішній Вестгейт

Як підключити та налаштувати зовнішній Вестгейт

Мало існує водіїв, які не хотіли б використовувати автомобіль із турбонаддувом. Справді, наявність турбіни сильно впливає транспортний засіб. Тут і стовідсоткове розкриття потенціалу двигуна внутрішнього згоряння, менш токсичні вихлопні гази, та швидкий розгін. Зрозуміло, вестгейт є обов'язковою частиною будь-якої турбіни. Звісно, ​​якщо він внутрішній. Але що робити, якщо вбудованого клапана просто не вистачає?

Ми розповімо, що таке зовнішній Wastegate, навіщо та коли він потрібен, а також чому його самостійне підключення та налаштування є максимально поганою ідеєю.

 

Що таке вестгейт та для чого він потрібний

 

Wastegate є перепускним клапаном, який відповідає за скидання надлишкового тиску вихлопних газів назад у випускний колектор. Цим він захищає турбіну від помпажу та передува. Дослівно вестгейт перекладається як «стічні ворота», що є актуальним, адже він працює з відпрацьованими газами. Хоча багато хто думає, що це окремий пристрій, насправді внутрішній Wastegate є всього лише заслінкою на корпусі турбіни, яка відкривається важелем, керованим актуатором.

Простіше кажучи, вестгейт приводиться в дію через підвищений тиск повітря в корпусі компресора, збільшення тиску вихлопних газів та, як наслідок, збільшення швидкості обертання ротора.

 

Внутрішній та зовнішній Wastegate: у чому різниця

 

На цей час можна знайти автомобілі з внутрішнім (IWG) та зовнішнім (EWG) вестгейтом. Перший розташований на корпусі турбіни та є заслінкою для отвору 25 – 30 мм, що використовується для скидання зайвого тиску. Конструкція включає проміжне, а також крайні положення (відкрито/закрито). Роботою внутрішнього вестгейта, а саме його становищем на цю мить, управляє актуатор, що реагує на тиск у системі.

Зовнішній Wastegate це виріб, який використовується для тюнінгу. На відміну від звичайного внутрішнього клапана, це дійсно окремий пристрій. Він не тільки не розташований на турбіні, але навіть не кріпиться до неї жодним чином.

Як правило, він використовується на спортивних автомобілях, спеціально модифікованих для гоночних змагань. Місце зовнішнього вестгейту там, де потрібен значно більший граничний тиск, ніж на цивільних авто, не пов'язаних з автомобільним спортом.

Зверніть увагу, що встановлення зовнішнього вестгейту – справа складна, дорога та дуже відповідальна. Наприклад, для монтажу потрібно додати зміни в частині колектора, а також перепускної труби.

Очевидно, що внутрішній Wastegate є найпоширенішим. Адже саме він встановлюється на машинах із турбонаддувом, які надходять у масове виробництво. А ось монтаж зовнішнього вестгейту – штучний товар.

 

Базові способи підключення зовнішнього вестгейту

 

Існує кілька способів підключення зовнішнього Wastegate. Усі вони є у мережі. Наприклад:

  • базовий (один кінець шланга підключається до компресорної частини, інший до нижнього порту зовнішнього вестгейту, верхній порт відкритий в атмосферу);

  • 2-х портовий соленоїд управління наддувом (лінія від компресорної частини через трійник підключається до порту 2-х портового соленоїда, інший порт соленоїда трубкою підключається до верхнього зовнішнього порту вестгейта);

  • 3-х портовий соленоїд управління наддувом (один порт соленоїда підключається до турбіни, інший до нижнього порту зовнішнього вестгейту, третій до верхнього).

У мережі можна знайти ще багато різних схем, що наочно показують методи підключення Wastegate. Однак є одне "але".

 

Чому не варто підключати та налаштовувати зовнішній Wastegate самостійно

 

Підключення та налаштування Wastegate власними руками – справа непроста. І через найменші помилки можлива так звана «детонація», що є смертельним вироком для двигуна. А припуститися помилки в цьому процесі легше легкого. Крім монтажу зовнішнього вестгейту, змін, які доведеться вносити в колектор, також знадобиться перепрошивка.

Одним словом, залиште підключення та налаштування зовнішнього вестгейту справжнім фахівцям з тюнінгу спортивних гоночних машин, адже це досить вузькоспеціальне заняття.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner