Симптоми несправностей DISA BMW
Сучасні автомобілі є складною сукупністю різних вузлів та систем, які мають працювати у повній згоді між собою. Подібна складність є закономірним розвитком технологій, завдяки чому в автомобільну конструкцію постійно вносяться зміни, що покращують аеродинамічні, потужнісні та інші характеристики машини. Одним із таких доповнень стала заслінка DISA BMW.
У цій статті ми поговоримо про те, що являє собою цей елемент. Також ви дізнаєтеся, навіщо потрібен клапан диса. Однак основною темою залишається питання, важливе для кожного власника автомобіля даної марки. Як розпізнати несправність заслінки DISA BMW? Ми відповімо й це питання.
Що таке клапан DISA BMW
DISA BMW є системою, яка використовується у впускному колекторі двигунів внутрішнього згоряння від компанії БМВ. Вона ґрунтується на принципі роздільних трубопроводів.
Фактично наявність клапана диса дозволяє змінювати довжину впускного колектора. Це необхідно для того, щоб підібрати оптимальну частоту впуску та випуску, позбутися нерівномірності, що, своєю чергою, дозволяє:
-
ефективніше спалювати паливо;
-
використовувати весь потенціал двигуна;
-
збільшити потужність автомобіля загалом.
Власне заслінка DISA – це той самий елемент, який перекриває або відкриває конкретні трубопроводи, змінюючи таким чином довжину колектора впуску.
В цілому блок DISA BMW є вакуумним механізмом з електромагнітним клапаном, який управляється електронним блоком управління автомобіля.
Принцип роботи заслінки диса BMW
Інженери компанії застосували роздільні трубопроводи зі змінним перерізом та можливістю їхнього швидкого перемикання між собою, щоб реалізувати ідею регулювання параметрів коливань повітряного потоку.
Довгі трубопроводи (або з малим поперечним перерізом) використовуються для підвищення крутного моменту на середніх оборотах мотора.
Трубопроводи з меншою довжиною чи великим поперечним перерізом підвищують крутний момент при високих оборотах двигуна.
Завдяки цьому, досягти рівного значення крутного моменту як на середніх, так і на високих оборотах, можна використовуючи відповідні ситуації трубопроводи (довгі/вузькі на середніх та короткі/широкі на високих). Вибирати конкретний варіант у режимі реального часу дозволяє наявність заслінки DISA BMW, яка розділяє або з'єднує дві ділянки трубопроводу у потрібний момент.
Заслінка DISA: що може зламатися
Згідно зі статистикою, існує не так багато поломок, пов'язаних із DISA BMW.
Серед них:
-
відрив лопаті;
-
руйнування посадкового місця лопаті;
-
розрив мембрани.
Якщо вчасно помітити ці проблеми та відвідати фахівців, проблеми із заслінкою диса BMW не виникнуть надалі. Однак у запущених випадках дрібні несправності можуть спричинити руйнування всіх рухомих частин блоку. Зрозуміло, що й клапана диса також. Уламки потраплять у впускний колектор й майбутній ремонт двигуна виявиться дуже дорогим.
Основні симптоми несправності заслінки DISA BMW
Щоб не пропустити критичний момент із DISA BMW, рекомендуємо звертати увагу на такі симптоми несправності заслінки та вузла в цілому, як:
-
незвичайний стрекот у районі блоку диса;
-
нестійкість роботи двигуна внутрішнього згоряння на холостих оборотах;
-
поява свисту різного ступеня гучності у впускному колекторі;
-
зниження динамічних характеристик у процесі розгону автомобіля.
Якщо такі симптоми присутні, рекомендується якнайшвидше відвідати найближчу станцію технічного обслуговування, яка має в штаті співробітників, що мають належний рівень кваліфікації для діагностування проблем із клапаном DISA BMW. Подібні послуги коштують недорого, оскільки процес не надто трудомісткий, просто він потребує певних знань, а також спеціального автоінструменту.