Про що свідчить нагар у впускному колекторі
Часто, власники автомобілів можуть стикатися із такою проблемою, як нагар у впускному колекторі, що тягне за собою зниження потужності мотора, погіршення реакції на газ та найголовніше — підвищену витрату пального. Але, якщо регулярно звертати увагу на цю проблему, можна забезпечити транспортному засобу відмінну функціональність. Про те, як зменшити кількість відкладень у впускному колекторі та методи чищення механізму, поговоримо далі.
Якщо попередити найгірше не вдалося, придбати нову запчастину варто в інтернет-магазині, де на продукцію є сертифікати якості, що свідчить про високу якість товару та тривалу експлуатацію деталі.
Чому формується нагар у впускному колекторі
З утворенням нагару у випускному колекторі стикаються частіше за все бензинові двигуни з безпосереднім упорскуванням та сучасні дизелі. В старіших авто з непрямим впорскуванням масляні відкладення можуть змиватися туманом палива, який впорскується в колектор. В сучасних системах сажа не тільки утворюється, але і запікається під дією високих температур.
До причин можна віднести низьку якість пального, яке містить в собі додаткові домішки. Формування сажі та масляних відкладень також відбувається через роботу клапана примусової вентиляції картера та систему рециркуляції відпрацьованих газів. Саме вони несуть в собі вуглеводні домішки, сажу та інші частини, які накопичуються в повітрозабірнику.
Як прибрати нагар у впускному колекторові
При втраті потужності та крутного моменту варто звернути увагу на систему впуску і перевірити її. Під час роботи мотора із впускного колектора можуть чутися характерні звуки. В цьому разі необхідно виконати чищення системи. Для цього автомобіль розташовують на підйомнику та виконують демонтаж колектора, знімають дросельну заслінку та видаляють трубки й датчики. Після розбирання механізму переходять до демонтажу колектора. Розібраний агрегат можна покласти до розчину з уайт-спіритом та через деякий час, за допомогою жорсткої щітки, прибрати нагар із впускного колектора. Далі можна продути конструкцію стисненим повітрям, позбувшись дрібних частинок.
На завершуючому етапі необхідно просушити деталі та ретельно промазати герметиком всі з'єднання.
Як почистити нагар в дизельному колекторі
Для забезпечення доступу до впускного колектора необхідно від'єднати патрубок та запустити двигун. Варто зазначити, що від'єднується датчик масової витрати повітря, що дає можливість перевести автомобіль в режим аварійної роботи. Далі електроніка може видати код несправності, яку легко очистити під час підключення патрубка.
Користуючись тахометром та підтримуючи роботу двигуна на показниках 2000 об, розпорошують спеціальний очисник, який відмінно прибирає нагар у впускному колекторі. Впорскування виконують з проміжками в пару секунд. За необхідності роботу можна повторити.
Професійні майстри для роботи можуть використовувати потужні компресори із продувним пістолетом або промислові пилососи.
Як запобігти відкладенню нагару
У разі, коли двигун автомобіля потребує регулярної очистки від нагару, у впускному колекторі варто скоротити інтервали між заміною масла. До того ж саме мастило повинно бути високої якості. Стан клапана рециркуляції відпрацьованих газів необхідно регулярно перевіряти.
Впоратися з незначними відкладеннями можна самостійно, не звертаючись до майстрів. У разі, коли відкладення значні, та прибрати їх механічним способом важко, можна звернутись до фахівців, які мають для цього необхідне обладнання та очисники.
Регулярний профілактичний огляд впускного колектора забезпечить безперебійне функціонування системи та підтримання потужності двигуна тривалий час.