Кошик
3080 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Патрубок інтеркулера: ремонт або заміна

Патрубок інтеркулера: ремонт або заміна

Інтеркулер — автомобільний вузол, розташований між турбіною та впускним колектором. Функціонально відповідає за передачу стисненого повітря патрубками. Інтеркулер може мати різні габарити та масу, проте це не впливає на якість роботи двигуна. А ось те, що справді важливо — патрубки, зокрема, якість з'єднання, товщина, стійкість до механічного зношування, матеріали, що використовуються. Розберемо, коли актуальним є ремонт патрубків інтеркулера і як визначити несправність.

 

Несправності, що вимагають ремонту патрубків інтеркулера


Найбільш поширена несправність — неправильне приєднання патрубків, в результаті якого відбувається витік рідини та її попадання на дно захисту картера. В такому випадку ремонт патрубків інтеркулера зводиться до ущільнення з'єднання, без заміни це можна зробити за допомогою пластикових хомутів та гумових прокладок.

Під час проведення профілактики не зайвим буде огляд трубок, якими переходить повітряний потік. Якщо їх цілісність порушена, буде збій всієї системи.

Ремонт патрубків інтеркулера необхідний і у разі наявності олії на кільці. Незначна кількість є нормою, особливо якщо з'єднання виконували кустарним способом. Якщо ж олії багато, деталь краще замінити. Ігнорування проблеми спричинить появу несправностей радіатора.

Виконувати частковий ремонт патрубків інтеркулера можна за допомогою герметика та паяння. Однак у цьому випадку вузол має стати місцем постійного контролю, особливо у місцях ремонту.

 

Коли не можна проводити ремонт патрубка інтеркулера


Повну заміну деталі рекомендується проводити у ситуації, коли на поверхні утворюється велика кількість олії. У поодиноких випадках проблему можна вирішити заміною кільця, що ущільнює.

Патрубки інтеркулера виготовляються із пластику або силікону, на жаль, обидва матеріали мають властивість руйнуватися під дією тиску та високої температури. Такі пошкодження не ремонтуються, деталь повністю замінюється на нову.

Через патрубок, що лопнув, датчики не можуть повноцінно виконувати свою функцію — зчитувати кількість повітря, що надходить. Це, своєю чергою, порушує роботу двигуна.

Візуальний огляд патрубка не завжди дає чітке розуміння його стану, тому заміну незалежно від ступеня зношування рекомендується виконувати кожні три роки. Завдяки такому підходу вдається запобігти розриву деталей і більш серйозні ламання в системі теплообміну.

 

Самостійна діагностика та ремонт патрубка інтеркулера


Зовнішнім проявом ламання патрубка інтеркулера є неспецифічний свист з-під капота та утворення темного вихлопного диму. Крім того, уважний водій неодмінно помітить зниження потужності двигуна.

Патрубки інтеркулера при діагностиці та візуальному огляді перевіряють на герметичність та наявність слідів олії.

Отримуючи нові патрубки, вибирайте силіконові з мінімальною кількістю місць з'єднання. При експлуатації це зведе до мінімуму ймовірність протікання рідини. Крім того, силікон стійкий до високих температур. Для заміни патрубка відкрутіть кільця, що ущільнюють, які розташовуються з двох сторін, встановіть нову деталь і затисніть.

Ремонт патрубка інтеркулера у разі появи розриву – тимчасовий захід. При самостійному проведенні патрубок знежирюють, обробляють наждачкою, місце розриву розкривають та герметизують. Зверху на ділянку, що ремонтується, накладають бинт і залишають висихати не менше ніж на 6-7 годин.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner