Кошик
3074 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Як працює муфта Халдекс 5 покоління

Як працює муфта Халдекс 5 покоління

Муфта «Халдекс 5» встановлюється перед заднім міжколісним диференціалом та має електронне керування. Її заснована функція полягає у перекиданні тяги на задні колеса. Необхідність у цьому часто виникає під час руху на слизькій дорозі, а також у момент, коли автомобіль рушає з місця. Розберемо конструктивні відмінності та як працює муфта Халдекс 5 покоління.

 

Функції муфти «Халдекс 5»


Блок управління, який забезпечує роботу муфти «Халдекс 5» покоління, збирає дані з усіх систем автомобіля, зокрема, з датчиків коробки передач, двигуна, кермового управління та антиблокування. Команди від муфти «Халдекс 5» передаються на виконавчий механізм. При цьому в облік системою береться не тільки факт пробуксовування коліс, але й дані про поперечне прискорення, швидкість і положення керма.

Складання такої великої кількості інформації муфтою «Халдекс 5» необхідне для того, щоб трансмісія мала можливість заздалегідь реагувати на зміну ситуації на дорозі. Наведемо кілька прикладів, які послідовно описують, як працює муфта «Халдекс 5» покоління. При блокуванні муфти на задню вісь передається максимум моменту, що крутить, це дозволяє «витягнути» машину, коли її передні колеса виявляються на слизькій поверхні. Якщо тяга забирається з корми, системи автомобіля отримують можливість перетнути занос, що виник.

 

Конструктивні особливості та робота муфти «Халдекс 5» покоління


Принцип роботи муфти не змінювався з покоління в покоління, проте з кожним новим випуском система ставала компактнішою, технологічнішою і точнішою. Якщо розглядати відмінності муфти «Халдекс 5», то головні зміни торкнулися помпи, який забезпечили відцентровим регулятором. Завдяки йому відбувається замір необхідного робочого тиску.

Відцентровий регулятор у муфті «Халдекс 5» функціонально замінив собою гідроакумулятор та електромагнітний клапан. В системі також передбачений запобіжний клапан, що виводить залишки олії, якщо тиск досягає рівня 44 бар. У роботу муфти «Халдекс 5» покоління також включено втулку з масляними каналами.

У порівнянні з попереднім поколінням істотні зміни торкнулися блоку управління повного приводу та корпусу. Також із системи було прибрано клапан управління замикання, акумулятор тиску та масляний фільтр. Це дозволило зменшити масу вузла на 1,7 кг.

 

Поетапна робота муфти «Халдекс 5» покоління


Варто зазначити, що муфта п'ятого покоління – досить складний пристрій, захищений патентами. Наприклад фрикційні диски мають спеціальне напилення, що збільшує експлуатаційний термін, а також робить роботу муфти «Халдекс 5» покоління більш плавною.

Стиснення диска відбувається через напір трансмісійної рідини, який створюється аксіально-поршневою помпою. Останній має інноваційний відцентровий регулятор та підключається до електродвигуна, розміщеного на корпусі.

Робота двигуна здійснюється постійно, завдяки цьому розкручується похила шайба. У процесі обертання вона штовхає поршні на осі. У такий спосіб створюється тиск.

Далі робота муфти «Халдекс 5» покоління залежить від відцентрового регулятора. Під дією відцентрової сили важелі регулятора перекривають канали, тиск у системи зростає та поршень поступово стискає диски. Для розблокування автоматика муфти «Халдекс 5» знижує обороти електромотора, що встановлює важелі в початкове положення.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner