Кошик
2871 відгук
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Влаштування пневмопідвіски і що вона дає

Влаштування пневмопідвіски і що вона дає

Пневматична підвіска — пристрій, що встановлюється для регулювання рівня кузова щодо дорожнього покриття. На цей час її установка опціонна для великих позашляховиків і ряду автомобілів, що належать до бізнес-класу, наприклад, Lexus, Audi, Bentley, BMW, Land Rover, Mercedes-Benz, Volkswagen.

Варто зазначити, що пристрій пневмопідвіски не виділяє її в окремий тип, оскільки вона може встановлюватися на різних підвісках, наприклад, багатоважільних або МакФерсон. У ряду виробників пневмопідвіски мають власну назву, яскравий приклад тому – Airmatic Dual Control від Mercedes-Benz.

Що дає пневмопідвіска? По-перше, це підвищення комфортабельності та безпеки транспортного засобу. По-друге, пристрій пневмопідвіски в більшості випадків встановлюється в комбінації з амортизаторами, що автоматично регулюються, що істотно позначається на керованості автомобіля.

 

Принцип роботи пристрою пневматичної підвіски


У пристрої пневмопідвіски реалізується три алгоритми управління:

  • примусова зміна рівня кузова;
  • автоматична підтримка його рівня;
  • зміна рівня залежно від швидкості руху автомобіля.

Пристрій пневмопідвіски автоматично підтримує рівень кузова. На це не впливає рівень завантаженості транспортного засобу. Встановлені датчики систематично проводять вимірювання відстані від кузова до коліс. Отримані дані порівнюються із закладеними виробником показниками. При виявленні розбіжностей електронним блоком залучаються ряд додаткових пристроїв, зокрема клапани.

Що дає пневмопідвіска за необхідності примусової зміни висоти кузова? Почнемо з того, що зміни висоти мають три рівні: знижений, номінальний та підвищений. Номінальний оптимальний при русі зі швидкістю понад 100 км/год звичайними дорогами, знижений — при високошвидкісному пересуванні, підвищений — до 40 км/год. Рівні кузова регулюються водієм за допомогою перемикачів, передбачених у пристрої пневмопідвіски.

Якщо йдеться про позашляховиків, у них часто передбачено додатковий режим для навантаження багажу та посадки пасажирів, що реалізується на нерухомому авто.

Пристрій пневматичної підвіски здатний автоматично змінювати положення кузова під час руху, це, своєю чергою, забезпечує стійкість автомобіля на дорозі. У міру того, як збільшується швидкість руху, система управління підвіскою поступово переводить рівень кузова з підвищеного в номінальний, а потім в знижений.

 

Особливості влаштування пневматичної підвіски автомобіля


Все, що дає пневмопідвіска визначається її конструктивними особливостями. У класичному складанні в систему входять пневмоподушки, ресивер, компресор та блок управління.

Роль пружних елементів у пристрої пневмопідвіски виконують пневматичні балони, що встановлюються на кожне колесо. Їхня основна функція — утримання кузова на заданій висоті над площиною дорожнього покриття. Для виготовлення пневмобалонів використовуються багатошарова щільна гума, внутрішній простір заповнюється стисненим повітрям. У деяких автомобілях пристроєм пневмопідвіски монтаж балонів передбачений безпосередньо на стійки амортизатора.

Пристрій пневматичної підвіски не міг виконувати свої функції без компресора, який є джерелом стисненого повітря. Системою компресора передбачено кілька електромагнітних клапанів, електричний двигун та осушувач повітря.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner