Кошик
3074 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Підключення вестгейту: встановлюємо правильно

Підключення вестгейту: встановлюємо правильно

Вестгейт (актуатор) конструктивно є перепускний клапан, завдяки якому здійснюється скидання надлишкового тиску вихлопних газів. Внаслідок цього турбіна отримує захист від помпажу та «передува». Справедливо буде відзначити, що налаштування та підключення вестгейту є найпростішим способом тюнінгу, здатним дати від 15 до 20 кінських сил. Якщо ви плануєте самостійне налаштування, обов'язково придбайте ремкомплекти вестгейту, які представлені в нашому каталозі.

 

Переваги встановлення актуатора (вестгейту)


Підключення вестгейту має дві важливі переваги перед використанням байпасного та блоу-офного клапанів. По-перше, актуатор (вестгейт) скидає тиск до того моменту, коли він опиниться в турбіні. Завдяки цьому надмірний тиск не призводить до передчасного зношування агрегату. По-друге, актуатор (вестгейт) безшумний, що важливо для багатьох водіїв.

Усі вестгейти поділяються на 2 категорії:

  • внутрішні;
  • зовнішні.

IWG чи внутрішній актуатор (вестгейт) розміщується у корпусі турбіни. Скидання тиску відбувається відкриванням заслінки розміром 2,5-3 см. У штатному положенні заслінка закрита. Спрацювання актуатора (вестгейта) виконується при тиску діапазоні від 10 до 12psi.

EWG або зовнішній вестгейт належить до пристроїв тюнінгу та встановлюється окремо. Для його монтажу потрібна додаткова зміна труби та колектора. Ця категорія актуаторів (вестгейтів) зустрічається значно частіше, оскільки можуть монтуватися автомобілі масового виробництва.

 

Особливості підключення вестгейту автомобіля


Базовий метод підключення вестгейта передбачає, що кінець трубки буде приєднаний до компресорної області, причому верхній порт залишається відкритим, а робота турбіни здійснюється на пружині вестгейта.

За наявності двопортового соленоїда управління наддувом вакуумну лінію від компресорної області підключають безпосередньо до порту. Інший порт за допомогою трубки з'єднується з верхньою частиною зовнішнього елемента, третій — до нижнього порту вестгейта, що підключається. Вибираючи цей тип підключення, пам'ятайте, що система вимагає обов'язкового тестування та налаштування.

 

Регулювання підключеного вестгейту (актуатора)


Під час продажу вестгейт має заводські налаштування і вважається фактично готовим до виконання своїх функцій, проте після монтажу на автомобіль потребує коригування. Про необхідність говорить брязкіт компресора на етапі глушення двигуна. Відбувається це через ослаблений шток клапана.

Регулювання підключеного вестгейту може проводитись декількома способами. Найпростіший передбачає заміну пружини. Внаслідок встановлення потужнішої одиниці підтримується високий тиск до спрацьовування клапана. Даний метод має важливу особливість — ймовірність збільшення оборотів валу турбіни, що зросла.

Регулювання може виконуватися шляхом підтяжки регулятора, який контролює процес відкриття/закриття заслінки. Його розслаблення подовжує тягу, підтяжка вкорочує. Саме довжина тяги зрештою визначає, наскільки щільно буде закрито заслінку.

Буст-контролер - окремий пристрій, встановлення якого забезпечує зниження тиску, цей вузол монтується перед вестгейтом. За виконуваною функцією можна сказати, що буст-контролер бере на себе частину роботи з регулювання тиску, за рахунок того клапан не отримує достовірної інформації про тиск і здійснює роботу штатно.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner