Кошик
3297 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Чи можлива реставрація Ваноса М62

Чи можлива реставрація Ваноса М62

Під терміном «реставрація Ваноса М62» розуміють процес заміни окремих елементів системи, що дозволяє повернути функціональність, а також позбутися зовнішніх ознак несправності. Наша компанія пропонує широкий вибір ремкомплектів для одинарних та подвійних Vanos, а також окремі запчастини для ремонту.

Для виконання реставрації «Ваноса» М62 знадобиться набір спеціальних та універсальних інструментів. Ряд деталей рекомендується обов'язково змінювати, до них належать:

  • кільця ущільнювачів;
  • прокладання верхньої кришки та кришок ГРМ;
  • фланець соленоїда;
  • зворотній клапан;
  • черевик натягувача;
  • натягувач ланцюга.

Також настійно рекомендується міняти сальник, ущільнювальні шайби, адаптери розподільних валів. Пам'ятайте, що ігнорування цієї рекомендації може зробити реставрація Ваноса М62 не ефективним.

 

Розбирання під час реставрації «Ваноса» М62


Система "Ванос" розташовується в передній частині ГБЦ з боку впускних розподільних валів. Для зняття демонтується кришка двигуна, впускний тракт, термомуфта та дифузор радіатора. Після цього можна переходити безпосередньо до зняття Ваноса.

Для фіксації коленвала необхідно виконати перемикання у нейтральне положення. За допомогою головки на 27 у напрямку «за годинниковою стрілкою» поверніть колінвал. Зніміть ковпачок оглядового віконця.

Для демонтажу клапанів від'єднайте роз'єм соленоїдів. Виконується дія простим натисканням на металеву клямку. Далі відкручуються болти, і видаляються фланці.

Для повноцінної реставрації Ваноса М62 також необхідно зняти кришки ГРМ. Для цього відкручують болти, плоским інструментом від'єднують кришки корпусу. Зауважте, що датчики повинні залишитися на кришках.

 

Проведення реставрації "Ваноса" М62


Безпосереднє зняття «Ваноса» починається з відкручування коліс імпульсного датчика з розподільних валів. Далі знімаються болти, що фіксують систему Ванос. На даному етапі не поспішайте витягувати центральний вал, попередньо відміти за допомогою маркера його положення щодо корпусу.

Перше, що необхідно замінити під час реставрації «Ваноса» М62 — старі прокладки. Для їх зняття адаптери стягують із розподільних валів. Зробити це можна рівномірним постукуванням гумовим молотком по корпусу. Кожен впускний розподільний вал має 3 кільця.

Наступним кроком методом прокручування за годинниковою стрілкою знімається вал. Якщо на ньому залишилася велика шайба, її потрібно зняти. Для цього на неї натискають великим пальцем доти, доки вона не зайде в поршень.

Зніміть кільце ущільнювача (внутрішнє). Виконувати цей етап зручніше з використанням скріпок. Огляньте зовнішнє кільце, якщо воно втратило круглий переріз, то велика ймовірність, що поршень у відсутності достатнього ущільнення. Щоб встановити нові кільця, тримайте поршень у піднятому положенні, наскільки це можливо.

Досить складно встановлюється тефлонове кільце. Для досягнення необхідного рівня еластичності його необхідно попередньо покласти в теплу воду температурою 35-40? Кільце деформується і потім розрівнюється безпосередньо всередині корпусу. Слідкуйте за тим, щоб деталь була на своєму місці в канавці. Перш ніж встановити вал у корпус, змастіть його олією.

Зверніть увагу, що будь-яка реставрація «Ваноса» М62 має закінчуватися опресуванням, оскільки проста заміна кілець може не дати очікуваного результату.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner