Принцип роботи системи DISA BMW
Важко знайти більш надійні і відомі автомобілі, ніж продукція бренду BMW. Ця компанія прославилася по-справжньому довговічними машинами, оснащеними останніми технічними новинками. Не є винятком і система роздільного всмоктування повітря DISA. Її наявність робить машину більш потужною продуктивною і зручною в управлінні.
Ми розповімо про основні принципи роботи системи DISA BMW, а також ви дізнаєтеся, як помітити її поломку і де краще ремонтувати цей розподільник.
Що дає розподільна система DISA
Завдяки конструкції розподільника повітря DISA, розташованого у впускному колекторі BMW, автомобіль залишається максимально потужним в будь-який момент роботи. Оптимальний обсяг надходження в циліндри зберігає стабільно високий крутний момент незалежно від значення оборотів. Таким чином, система DISA BMW:
-
гарантує рівну роботу двигуна внутрішнього згоряння;
-
забезпечує оптимальний обсяг повітря, що надходить узгоджено з відкриттям і закриттям впускних клапанів;
-
дозволяє досягти ефекту без встановлення турбонаддува равлики;
-
дає рівномірне надходження повітря без коливань.
Зверніть увагу, на значно більший коефіцієнт корисної дії, а також видатні динамічні властивості автомобіля в момент розгону.
Як працює розподільник DISA BMW
По суті, система DISA BMW представляє собою конструкцію, що складається з декількох труб різної довжини та діаметру, заслінок з лопатями, мембранного механізму і електронного блоку управління. В залежності від значення оборотів двигуна, повітря всмоктується через той трубопровід, чиї технічні характеристики підходять в даний конкретний момент. Це дозволяє зберігати високі показники крутного моменту незалежно від оборотів. Все залежить від того, за якою трубі піде повітря. Довгий трубопровід підвищує крутний момент в середньому діапазоні обертів колінчастого валу. Коли частота обертання коленвала стане високою, відповідна заслінка закривається, і всмоктування буде проводитися через коротку трубу.
При цьому крутний момент залишиться стабільно високою.
Ознаки поломки елементів DISA
Зауважити, що DISA BMW працює не так, як має досить просто. Кількість поломок у розподільнику даного роду обмежена. Фактично, їх всього три: розрив мембрани, зрив лопаті заслінки з посадкового місця, а також пошкодження останнього. Ознак несправності теж небагато. До них відносяться:
-
перемены в звучании (появляется свист во впускном коллекторе, щелканье или стрекот в самом узле);
-
снижается мощность двигателя внутреннего сгорания, падают динамические свойства при разгоне;
-
на холостом ходу наблюдается неровная работа мотора.
В любом случае желательно обратиться на станцию технического обслуживания либо в сервисный центр BMW.
Где чинить систему DISA BMW
Если вы заметили, что впускной коллектор свистит или заметно снизился коэффициент полезного действия автомобильного мотора, лучше всего идти к специалистам. Во-первых, не все поломки можно определить визуально. Возможно, придется делать диагностику электронного блока управления двигателя внутреннего сгорания. В гараже это выполнить не получится. Кроме того, ремонтные работы предполагают наличие ремкомплекта DISA BMW. Эти комплектующие намного дешевле новой системы, но особенно доступными их не назовешь. В конце концов, речь идет о знаменитом немецком автомобиле. Работая собственноручно, вы рискуете допустить ошибку, которая повысит стоимость ремонта в несколько раз.
Наконец, обращаясь к профессионалам за ремонтом системы DISA BMW, вы:
-
экономите время;
-
получаете гарантированный результат;
-
можете параллельно проверить и другие узлы автомобиля.
Помните, что BMW является надежной машиной, но требует технического обслуживания и своевременного ремонта точно так же, как и прочие транспортные средства.