Кошик
2810 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Етапи заміни розподільника DISA BMW

Етапи заміни розподільника DISA BMW

Вражаючі динамічні властивості при розгоні, рівна роботі двигуна на холостому ходу, стабільно високий крутний момент — це все про автомобілі BMW. І за все відповідає система роздільного всмоктування повітря DISA. У даній статті ми розповімо, як помітити несправність розподільника, що потрібно для розтину корпусу заслінки, а також чому краще довірити заміну лопаті та інші ремонтні роботи професіоналам.

 

Ознаки поломки розподільника DISA BMW

 

Ви зможете помітити ознаки поломки розподільника DISA BMW, якщо просто прислухаєтеся до звучання працюючого автомобіля. Якщо щось не так з системою роздільного всмоктування, розташованої у впускному колекторі, до звичайного звуку додасться скрекіт, характерне пощелкивание, а також свист. Крім «звукового супроводу», з'являться й інші сигнали. Зокрема, працююча машина буде втрачати потужність при зростанні споживання палива. Також BMW з порушеною конструкцією системи DISA втратить динамічні властивості при розгоні, здатності рівно працювати на холостому ходу.

 

Що може трапитися з розподільником DISA BMW

 

Розподільник DISA BMW є надійною і досить просту конструкцію, тому ламається рідко. Проблеми можуть виникнути з:

  • лопаттю заслінки, вона може зіскочити або зруйнуватися;

  • мембраною, ніколи не варто виключати розрив;

  • посадковим місцем лопаті (механічні пошкодження).

В принципі, при наявності досвіду, інструментів, а також ремкомплекту, всі ці неприємності можуть бути виправлені власними силами. Однак залишається несправність електронного блоку управління. Щоб діагностувати таку поломку, потрібно звертатися в сервісний центр або на станцію технічного обслуговування.

 

Як ремонтувати корпус заслінки DISA на BMW

 

Перш за все, вам доведеться від'єднати патрубок дросельної заслінки. Далі потрібно видалити корпус повітряного фільтра. Зверніть увагу, що заслінка фіксується на чотирьох гвинтах (під рукою повинна бути відповідна викрутка). Після зняття заслінки, має сенс провести тест-блок, щоб подивитися, як вона рухається. Якщо проблем не спостерігається, значить, несправність в іншому місці. Якщо працює погано, доведеться розібрати корпус і подивитися, що всередині.

Для цього вам знадобляться такі інструменти як:

  • ніж і молоток (краще, якщо ніж буде з широкою рукояттю, адже за нього доведеться стукати);

  • ключ (на семь либо на восемь);

  • растворитель для очистки карбюратора;

  • смазка спрей, лучше силиконовая;

  • герметик, подходящий для работы с пластиком из которого сделан корпус;

  • ветошь для чистки, фен.

  • Также желательно иметь под рукой баллончик со сжатым воздухом.

Корпус можно вскрыть, только вставив лезвие ножа в стык, и постучав по нему молотком. Иногда бывает так, что одного взгляда достаточно, чтобы определить проблему. Например, износился сальник и внутри полно масла. В этом случае необходимо удалить его, все почистить и просушить. Также придется заменить сальник оси DISA BMW.

В другом случае потребуется прозвонить моторчик (его снимают поддев по направлению вверх), а также визуально проверить состояние лопасти. Кстати, если уж вы вскрыли корпус, имеет смысл заменить ее, даже если наблюдаются минимальные следы износа. Сделать это несложно, ведь лопасть надевается на вал только в одном положении. Можно найти его опытным путем, главное — не прилагайте больших физических усилий.

После того как лопасть, сальник и прочие компоненты заменены или установлены обратно, пришло время собрать половинки корпуса. Это можно сделать только с помощью подходящего герметика либо муравьиной кислоты (хватит двух пипеток). Использовать обычный клей не стоит, так как он все равно не сработает.

От момента нанесения герметика и установки корпуса в тиски, до монтажа в автомобиль, должно пройти около суток.

 

Почему стоит доверить замену DISA профессионалам

 

Поскольку автомобили BMW стоят недешево и вполне могут считаться произведениями искусства, мы не рекомендуем экономить на их обслуживании. Обращаясь к профессионалам для ремонта или замены системы DISA, вы получаете:

  • положительный результат;

  • гарантии качества;

  • экономию времени и сил;

  • возможность заодно проверить и другие узлы машины.

Помните, своевременная диагностика снижает стоимость ремонта и риск возникновения серьезных неисправностей, как в системе DISA, так и в других узлах автомобиля BMW.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner