Кошик
3325 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Фільтр муфти «Халдекс» 4 покоління

Фільтр муфти «Халдекс» 4 покоління

Завдяки оснащенню автомобіля муфтою «Халдекс» 4 покоління, вбудованої в картер головної передачі заднього ходу, відбувається ефективне розподіл крутного моменту між колісною базою. Конструктивно в ній передбачені электроприводное управління та гідравлічна система, за рахунок чого вона самостійно справляється з оптимізацією тиску. Для збільшення експлуатаційного періоду даного вузла, слід регулярно проводити його обслуговування, в тому числі змінювати трансмісійне рідина. Проводячи заміну масла слід змінювати і масляний фільтр, якщо цього не зробити, то в результаті засмічення може вийти з ладу насос.

 

Де розміщуються пробки для зливу і затоплення масляної рідини

 

Головна передача і муфта розташовані єдиним блоком в корпусі редуктора заднього моста, розділеному на дві зони. Мають окремі картери для масла, тому можна зустріти 4 пробки для його затоки і зливу, головне їх не сплутати між собою, адже це може спричинити за собою вихід з ладу агрегатів.

Заміну масла можна виконати і самостійно, адже процедура не вимагає яких-небудь спеціальних навичок або обладнання, однак необхідно розуміти її принцип, а також запастися усіма необхідними витратними матеріалами. Чіпати при цьому інші частини конструкції, не задіяні у подібних заходах, не слід.

 

Особливості фільтра, муфти Haldex

 

Подібний вузол має волоконне наповнення. Він не обслуговується і повторному використанню не підлягає.

Промивка комплектуючого неможлива, в результаті надходження до нього масла з торцевої частини через зворотний клапан, що перешкоджає зменшенню тиску у всмоктувальній магістралі насоса. Забруднення накопичуються безпосередньо всередині фільтра, тому їх можна при проведенні процедури не помітити. Для його заміни можна застосувати ремкомплект. До складу останнього входять:

  • ущільнювальне кільце з отвором;

  • кришечка та два болта;

  • фільтр і сальники.

Призначенням ущільнювача є опора фільтруючого вузла, герметизація його від зовнішньої протікання, а також виконання функцій напірній магістралі. Масло через отвір збоку втулки проходить між сальниками і через зворотний клапан з торця потрапляє за призначенням.

 

Послідовність процедури заміни масла і фільтра

 

Ретельно очищаються від забруднення всі місця з'єднань двигуна і фільтра. Перед зливом масла спочатку потрібно акуратно зняти фільтр, для чого відкручуються два болта, прибирається кришка.

Потім необхідно акуратно витягти втоплену білу пластикову втулку з двома сальниками. Для цього можна використовувати діагностичний сканер, проводи живлення або інші способи. Пошкодження ущільнювача дорівнюють придбання нового фільтра. Потім необхідно відкрутити зливну пробку, щоб масло почало зливатися через отвір. Також, проводячи процедуру, слід зняти і насос, щоб прочистити сіточку і на ньому. Бажано передбачити і промивання муфти, для цього необов'язково її розбирати, можна все зробити безпосередньо на місці.

Після виконання всіх маніпуляцій встановлюється назад насос і новий фільтр. Все фіксується. Потім заливаємо свіже масло, воно повинно бути теплим. Проводимо діагностику, додаємо залишки трансмісійної рідини. Закручуємо кришку і перевіряємо рівень масла в системі.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner