Відмінності муфти «Халдекс» 1, 2, 3 і 4 покоління
Муфта «Халдекс» являє собою механічний пристрій, керований електронікою. Вона розміщується перед заднім диференціалом. Пристрій є основним елементом трансмісії повнопривідних транспортних засобів. На поточний момент розрізняють 5 різновидів представленого агрегату. Варто вивчити основні особливості механізмів, щоб розуміти обсяг техдопомоги необхідний для відновлення кожного з них.
Ранні випуски муфт Haldex
Випуск багатодискових муфт Haldex почався з 1998 року. Їх робота полягала в передачі крутного моменту дисками зчеплення, сжимающимся під тиском трансмісійної рідини. Блокування сайту відбувалася виключно в період пробуксовки.
Насос функціонував завдяки різниці обертання коліс, як передніх, так і задніх Мінус такого модельного ряду полягав у несвоєчасність створення тиску, дефіцит, що утворюється тільки в тому випадку, якщо спостерігалася пробуксовка.
2 різновид, що виробляється з 2002 року, значно покращилася, проте принципових змін не було. З технічних удосконалень агрегату можна виділити:
-
об'єднання з заднім диференціалом у єдиний блок;
-
заміну електрогідравлічного клапана на електромагнітний, в результаті запуск став оперативніше;
-
оновлення электонасоса;
-
монтаж необслуговуваного фільтра;
-
збільшення робочого об'єму трансмісійної рідини.
Пристрої 3 і 4 виробничого випуску
З 2004 року розпочався випуск агрегатів 3 покоління, в яких стали встановлювати більш потужні електронасоси і зворотні клапани. Наявність останнього виправило проблему підключення блокування, яка спрацьовувала своєчасно і становила приблизно 150 мс. За рахунок електронних систем стало можливим попереднє блокування. Різниця кута повороту між передом і задом транспортного засобу перестало відігравати вирішальну для запуску агрегату.
В 4 типе, выпускающемся с 2007 года, изменений в работе не наблюдалось. Однако наблюдались отличия в конструктивных особенностях механизмов. Формирование давления в гидросистеме осуществляется за счет мощного электронасоса, управление производится исключительно электроникой. Они устанавливались на модели машин с системой ESP. Различия в скорости мостов уже не было основополагающим условием для запуска агрегата.
Наиболее усовершенствованная категория — 5
С 2012-2014гг. запустился в производство наиболее усовершенствованный 5 вариант. Он отличается более высоким качеством исполнения комплектующих, но принцип работы также не изменился. Агрегат легче своих предшественников на 1,7 кг. В результате оптимального сочетания механических и электронных компонентов учитываются:
-
скорость транспортного средства;
-
угол и сила нажатия на акселератор;
-
движение на принудительном холостом ходу и в тяговом режиме.
Фрикционы представлены с электрическим или гидравлическим управлением, насос функционирует на постоянной основе. Крутящий момент, его включение и выключение, а также распределение полностью контролируется электронным блоком управления. Насос оснастили центробежным регулятором, отмеряющим необходимое рабочее давление в системе. Он заменил управляющий электромагнитный клапан и гидроаккумулятор, которые можно встретить у в предыдущих выпусках. Также предусмотрен компактный предохранитель, открывающийся для стравливания в резервуар переизбытка масла при подъеме давления более 44 бар.