Кошик
2871 відгук
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Як працює клапан регулювання тиску картерних газів

Як працює клапан регулювання тиску картерних газів

Система регулювання тиску картерних газів безпосередньо впливає на безперебійність функціонування автомобільного мотора і його поведінка під навантаженнями. Про те, що клапан прийшов в непридатність, можна зрозуміти за такими ознаками, як поганий завод двигуна, утворення нагару на свічках, нерівномірність обертів, збільшення витрати палива і масла. Все це свідчить, що КВКГ вимагає вашої уваги. Провести ремонт цього вузла можна і самостійно, але це важливо розуміти конструкцію клапана регулювання тиску картерних газів та принципи дії.

 

Спосіб дії клапана картерних газів (КВКГ)

 

КВКГ — важлива деталь сучасних двигунів (ДВЗ). Він відповідає за відведення викидів в атмосферу і надає прямий вплив на різні параметри автомобільного мотора. Основним елементом клапани регулювання тиску картерних газів є мембрана. Вона найчастіше і приходить в непридатність через постійних навантажень і швидкого зносу. Ремонтні роботи полягають в заміні цього елемента на новий, що відразу ж нормалізує роботу всього вузла.

Клапани регулювання тиску картерних газів почали встановлюватися на транспортних засобах не так давно. Їх розробка була викликана прагненням скоротити витрату масла і оптимізувати шкідливі викиди. При вимкненому двигуні КВКГ знаходиться у відкритому стані. Коли мотор заводиться, розрідження повітря у впускному колекторі зростає, і мембрана змінює своє положення. Підвищення концентрації картерних газів до певного рівня генерує більш високий тиск, який і відкриває клапан регулювання — відбувається випуск робочої середовища.

 

У застарілих автомобілях подібну роботу виконує дросельна заслінка, а шланг вентиляції розміщується до неї. На холостих обертах картерні гази нікуди не поглинаються, і відсутня зайва витрата масла. Впровадження КВКГ дозволило вирішити деякі проблеми, але й привело до утворення інших складнощів.

 

Експлуатація клапани регулювання тиску картерних газів

 

Підвищити ефективність клапани регулювання тиску картерних газів можна кількома способами. Назвемо три найбільш простих і очевидних рішення:

  • заглушити впускний колектор і направити викиди безпосередньо в навколишнє середовище — екологічність постраждає, зате скоротиться витрата масла і необхідність в обслуговуванні КВКГ;

  • регулярно проводити чистку всіх елементів, міняти деталі при перших ознаках зносу — досить дорого, призводить до того, що впускний колектор буде в маслі;

  • прибрати мембрану, закрити підведення повітря, підключити сепаратор масла і організувати висновок картерних газів після дросельної заслінки — ефективно, але трудомістке.

Система вентиляції також є важливою для нормалізації роботи по відведенню картерних газів двигуна. КВКГ виконує також і функцію віддільника масла, що допомагає домогтися ефективного функціонування приводу з мінімальним споживанням мастильного речовини.

Клапани регулювання тиску картерних газів мають досить просту конструкцію і спосіб дії. Для їх обслуговування можна використовувати спеціальні ремкомплекти, містять мембрану і ущільнювачі — це найбільш часто зношуються елементи пристрою. Якщо ви помітили, що двигун погано заводиться, шумить, демонструє нерівномірність обертів, радимо звернути увагу на КВКГ. Можливо, проста заміна мембрани допоможе вам повернути автомобіль повністю працездатний стан. Ремонт обійдеться зовсім недорого, а позитивний ефект буде відчутний.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner