Кошик
2810 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Вентиляція картера: навіщо потрібна, основні проблеми та їх вирішення

Вентиляція картера: навіщо потрібна, основні проблеми та їх вирішення

Клапан вентиляції картерних газів (КВКГ) — невід'ємна частина автомобільного двигуна, стан, який визначає дуже багато факторів: від витрати палива до загальної стабільності функціонування мотора. Більшість автомобілістів зі стажем добре знає про це елементі і усвідомлюють його важливості. А для тих, хто ще не стикався з системою вентиляції картерів, підготовлена наша сьогоднішня стаття. У ній ми розглянемо не тільки сам вузол, але і часті проблеми, пов'язані з ним, і з якими стикаються автовласники в ході експлуатації засобу пересування.

 

Що з себе являє вентиляція картера

 

Кожен водій знає, що для зниження зносу рухомих деталей його транспортного засобу використовується масло. Воно присутнє в різних частинах автомобіля і постійно випробовує різні навантаження: термічні, динамічні. У ході експлуатації температура робочого середовища істотно підвищується. В деяких місцях масло також може мати форму суспензії, туману. Додамо сюди гази, що утворюються у процесі спалювання палива, і отримаємо надлишок тиску, який потрібно кудись відводити. Саме для вирішення цього завдання і є вентиляція картера. Клапан допомагає вивести гази і забезпечує стабільну роботу двигуна навіть під час інтенсивних навантажень. А його вихід з ладу обіцяє:

  • перевитрата палива і масла;

  • втрату динаміки руху;

  • збільшення зносу деталей;

  • порушення у функціонуванні мотора.

 

Часті несправності клапана вентиляції картерних газів

 

Основним елементом КВКГ є мембрана. Саме з нею пов'язані всі часті проблеми клапана. Справа в тому, що даний елемент активно зношується в процесі використання і здатний деформуватися, тріснути або розірватися. На стан мембрани впливає як якість моторного масла, так і загальні умови її експлуатації. Внаслідок зносу цієї деталі ви можете помітити наступні несправності:

  • підвищений тиск, здатне видавити сальники;

  • попадання масла на впуск;

  • збільшення споживання палива і т. д.

Особливо ці проблеми небезпечні для автомобілів з багаторічним пробігом. Хоча і в нових машинах часом мембрани відрізняються низькою якістю виготовлення і маленьким робочим ресурсом. А нові оригінальні деталі поставляють в зборі і коштують дорого. Тому дуже часто автовласники вирішують самостійно зробити заміну мембрани, бажаючи мінімізувати витрати і повернути ефективність вентиляції картера.

 

Способи усунення проблем з КВКГ

 

Давайте розглянемо основні способи вирішення проблем, пов'язаних з роботою клапана вентиляції картерних газів. Їх декілька:

  • повна заміна шлангів, ущільнювачів, мембран на оригінальні запчастини чи якісні аналоги;

  • демонтаж усієї системи вентиляції та відведення газів через шланг безпосередньо;

  • установка нового маслоуловителя — можна знайти недорогі рішення китайського виробництва;

  • монтаж іншого клапанної кришки з сепаратором.

Каждый способ имеет свои плюсы и минусы и может быть рекомендован к использованию в строго определенных условиях. Поэтому мы рекомендуем сперва тщательно проверить состояние КВКГ, а затем проконсультироваться у специалистов о методике его ремонта. Важно понимать, что отвод газов в той или иной форме необходим для автомобиля. Наличие клапана позволяет делать это в соответствии с экологическими нормами и без оказания негативного воздействия на стабильность работы двигателя. Слідкуйте за станом КВКГ і своєчасно здійснюйте заміну несправних деталей, якщо хочете, щоб ваше авто прослужила як можна довше.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner