Ремені рульових рейок – причини заміни комплектуючих
Сучасні легкові і вантажні автомобілі є технічно складними пристроями, робота яких забезпечується завдяки злагодженій роботі великої кількості функціональних систем. У разі поломки або виникнення несправності в роботі будь-якої з таких систем нормальна експлуатація стає скрутною і, що більш важливо, перестає бути безпечною як для самого водія і його пасажирів, так і для інших учасників дорожнього руху.
Однією з найбільш важливих вузлів сучасних автомобілів є їх рульова система. З її допомогою здійснюється безпосереднє управління автомобілем. В разі поломки хоча б одного з вхідних в неї комплектуючих (ременів рульових рейок та ін) необхідно проводити їх негайну заміну, оскільки експлуатація автомобіля з несправностями даної системи не допускається.
Поломки рульової системи
Причинами поломки або нестабільної роботи елементів рульової системи автомобілів (ременів рульової рейки, котушки золотникового механізму і т. д.) найчастіше відбуваються з-за високого рівня зносу або пошкодження в результаті неправильної експлуатації транспортного засобу. У таких випадках основним варіантом ремонту, незалежно від причин поломки, є заміна комплектуючих, оскільки відновлення такі деталі не підлягають.
Причини для заміни комплектуючої
Поломка ременя рульової рейки є однією з найпоширеніших причин для ремонту системи управління автомобілем. Особливо часто стикаються з необхідністю заміни комплектуючої власники транспортних засобів німецького виробництва. Як правило, визначити наявність проблем з даною деталлю не представляється складним завданням для постійно використовує автомобіль водія.
Основними причинами поломки або виникнення нестабільності у функціонуванні ременя рульової рейки автомобіля, які потребують негайної заміни даної комплектуючої, є зрив зубів ременя, або ж порушення його цілісності (обрив).
Ознаки поломки ременя рульової рейки
Визначити поломку ременя рульової рейки і необхідність його заміни на нову аналогічну комплектуючу допоможуть наступні стандартні ознаки:
- рульове колесо автомобіля не повертається в нейтральне положення після виконання його повороту або виробляє повернення з запізненням — виникнення подібної проблеми свідчить про розтягуванні ременя, або перетянутости передавального механізму;
- в процесі швидкого обертання рульового колеса створюється враження, що кермо «важчає» — причиною подібної несправності також може бути розтягнутість ременя. Виправити становище в деяких випадках може допомогти регулювання привідних шківів;
- під час керування автомобілем кермо видає сторонній шум, вереск або свист — подібна несправність може бути викликана низкою причин, серед яких є зношування ременя рульової рейки, у разі присутності якого потрібна заміна даної комплектуючої;
- присутній довільне обертання керма під час руху автомобіля, рульове колесо може хитатися з боку в бік — причина даної поломки може бути обрив ременя.
Усунення несправностей рульової системи автомобіля
При виникненні будь-яких перерахованих вище проблем при роботі рульової системи, а також будь-яких ознак відхилень від нормального режиму її функціонування, водієві слід негайно відправитися на найближче СТО для проведення якісної діагностики і усунення можливих несправностей. Пам'ятайте, що від справності автомобіля повною мірою залежить безпека вас, ваших пасажирів та інших учасників дорожнього руху.