Кошик
2863 відгуків
+380 (97) 327-77-32
+380 (63) 327-77-32
+380 (50) 327-77-32
+380 (73) 327-77-32
вул. Преображенська 8-Б (окремий вхід сходами з торця будинку 2пов.), Київ, Україна
Кошик
Ремкомплекти для іномарок

Принцип роботи опалювальної системи автомобіля

Принцип роботи опалювальної системи автомобіля

Система опалення автомобіля відіграє вирішальну роль у створенні комфортного мікроклімату в салоні. Але цим функціональне призначення пічки для BMW не обмежується. Вона також запобігає запотіванню шибок в холодну пору року і поява на них зледенінь в сильні морози.

 

Кілька фактів з історії системи опалення

 

Принцип дії сучасної системи опалення був розроблений в 1917 році. Перший прототип сучасної печі був встановлений на американський автомобіль. Обігрів кабіни здійснювався за рахунок вихлопної труби. Пізніше система опалення, так само як принцип обігріву салону, були дещо видозмінені. Для підтримки комфортної температури, в кузові встановлювався додатковий радіатор, призначений для обдування, вентилятор. Вперше така система була застосована в автомобілях General Motors.

В СРСР придумали найменш витратний спосіб опалення машин в холодну пору року – в перегородці, що відокремлює водійську кабіну від моторного відсіку, робили невеликий отвір. Через нього надходив тепле повітря. Навряд чи цей спосіб обігріву можна назвати ідеальним для BMW, але радянських автомобілістів у люті морози він рятував.

Принцип роботи звичної для нинішніх автомобілістів системи опалення базується на використанні охолоджуючої рідини для мотора.

 

Конструкція і принцип роботи системи опалення

 

Система опалення для BMW – це радіатор, що відходять від нього патрубки, за якими здійснюється циркуляція призначеного для охолодження мотора тосола. Невід'ємною частиною конструкції є спеціальний регулятор потоку рідини, а також вентилятор. Робота опалювача була б неможлива без повітроводів і заслінок. Для BMW і інших автомобілів важливо, щоб всі деталі системи були якісними.

Антифриз надходить всередину розміщеного за передній автомобільної панеллю радіатора за спеціальним патрубків. Пересування рідини забезпечує помпа або, так званий, насос. Він стимулює циркуляцію тосола за системою опалення автомобіля, так і охолодження мотора.

Антифриз остуджує розігрітий мотор, забирає його тепло. Розігріта рідина потрапляє в радіаторний вузол грубки, тим самим, опалюючи його. Щоб досяг потрібної температури повітря потрапив в салон, повинен включитися вентилятор. З його допомогою відбувається своєрідний теплообмін. Радіатор передає тепло холодному його повітрю, який, у свою чергу, перенаправляється в кузов автомобіля. Після охолодження, антифриз знову рухається до мотору і процес повторюється спочатку.

Такий принцип роботи системи опалення визнаний найбільш ефективним для BMW і інших автомобілів як вітчизняних, так і іноземних виробників.

 

Пічка в системі опалення автомобіля

 

Щоб забезпечити прогрів салону до комфортних показників, необхідно, щоб температура повітря, що виходить із системи опалення повітря сягала 30 градусів. У цьому випадку і вікна не будуть пітніти, і в автомобілі буде тепло.

Зміна напрямку охолодження здійснюється за допомогою спеціального перемикача. Його задіяння перенаправляє потоки розігрітого повітря в потрібну сторону:

• у ноги;
• в обличчя;
• в лобове скло.

Обігрів лобового скла забезпечує створення в кузові машини надлишкового тиску. Воно буде перешкоджати запотіванню скла і проникненню пилу і бруду в салон. Такий принцип роботи обігрівача важливий як для BMW, так для автомобілів інших марок.

Включати грубку необхідно тільки, коли машина добре прогріта, і температура тосола становить мінімум 50 градусів. Нехтування цим правилом може призвести до появи на стінках радіатора іржі. Робота грубки в холодному автомобілі провокує підвищення вологості повітря і, як наслідок, інтенсивному запотіванню віконних стекол.

 

Види додаткових опалювачів для BMW

 

Крім рідинної системи опалення, для BMW передбачена ще й повітряна. Принцип її функціонування мало чим відрізняється від описаного вище. Єдине, що повітряні опалювальні системи гріють повітря і не роблять ніякого впливу на температуру мотора.

Користуються попитом і электроподогреватели, які за принципом дії нагадують кип'ятильник. Повітряні, а також практичні електричні підігрівачі використовуються в якості додаткового джерела опалення в автомобілі.

Такий комфорт в кузові автомобіля, який забезпечують розроблені сучасними автовиробниками системи опалення, автовласникам минулого століття міг тільки снитися. Сьогодні водіям не страшні навіть сорокаградусні морози, і все це завдяки високотехнологічним інноваційним розробкам!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner